Vegan Bitch

The King is dead but the Queen is alive

2015. február 05. - Vegan Bitch

fot_5.JPG

Reggeli:
Fahéjas Chai puding

img_5054_1.JPG

Hozzávalók:

    2 ek. chai magvak
    2 dl növényi tej
    1 banán
    1 kk. fahéj
    pár szem török mogyoró
    pár szem mandula
    1 ek. kókusz chips
    pár szem gránátalma

fot_1_3.JPGElkészítés:
1. Villával nyomkodd szét a banánt egy tálkában, tedd hozzá a chai magokat majd kever jól össze.

2. Öntsd fel tejjel és tedd be a hűtőbe legalább 2 órára, de ha lehet egész estére. A chai magok szépen meg fognak puhulni és besűrűsíti a jelenleg még elég folyékony keveréked.

3.Reggel miután kiveszed a hűtőből, össze is keverheted, hogy megnézd mennyire sűrű vagy híg, ekkor még variálhatsz az állagán felöntheted tejjel vagy még tehetsz hozzá chai magot, hogy még jobban össze álljon.
A tetejére szórd a mandulát, mogyorót, kókusz chipset és valamilyen gyümölcsöt az én esetemben gránátalmát természetesen.

Snack:
Köles golyó

img_5064.JPG

Drága jó keresztanyámtól kaptam egy csomaggal a zacskón hatalmas feliratok: Bio, Vegan, Gluténmentes, Laktózmentes woow whuhúú. Rám gondolt ezek láttán. Csipegetni teljesen kiváló. Szóval ezt nem én főztem hanem a zacskóból van. Csaltam kicsit.

Ebéd:
Paradicsomos gombás tészta

img_5065.JPG

Hozzávalók:
    500gr gluténmentes tészta
    1 ek. oliva olaj
    1 vöröshagyma apróra vágva
    3 fokhagyma
    6 db közepes gomba
    20 db koktél paradicsom vagy 4db nagyobb fürtös
    1 marék friss bazsalikom apróra vágva
    1 marék friss petrezselyem apróra vágva
    1 kk. szárított oregánó
    2 ek. sörélesztőpehely
    1/2 kk só

fot_2_2.JPG

 Elkészítés:
1. Főzd meg a tésztát és tedd félre.

2. Serpenyőben hevítsd fel az oliva olajat és mehet rá az apróra vágott vöröshagyma és fokhagyma, ezeket süsd úgy 5-6 percig alacsony lángon.

3. A paradicsomot és a gombát szeleteld fel, majd ezeket is rakd a serpenyőbe ha a hagymák, már üvegesek, ezeket is még 5 percig legalább főzd.

4. Ha a paradicsom és a gomba is kiengedte a levét és kicsit el is főtt egy része mehet bele a friss bazsalikom, oregánó, petrezselyem, ső, sörélesztőpehely. Ezekkel kever össze 2 perc főzés után el is készült a paradicsomos szósz.

5. A tésztára tedd rá a szószt és Jó étvágyat!

Tipp: 2 adag tészta és 2 adag paradicsomos szószom lett belőle, szóval 2 napi adagra készülj vagy felezd le, de másnap is irtó finom lesz.

Snack:
Ropogósra sült csicseriborsó

img_5060.JPGEzz a világ legkirályabb snack-je. Magas protein tartalmú, cink és folsav. Egyszerűen szuper és nagyon könnyű elkészíteni.

Hozzávalók:
    1 konzerv csicseriborsó
    1 1/2 ek. oliva olaj
    Só
   
    Bármilyen fűszerkeverék amilyet szeretsz (én paprikás, fokhagymásat használtam és nagyon adja)
fot_3.JPG

Elkészítés:
1. Melegítsd elő a sütőt 200 ºC -ra

2. Mosd le alaposan a csicseriborsókat majd terítsd ki őket egy konyhai törlőkendőre, ugyanis azt szeretnénk ha szárazak lennének. Ha gyorsan túl akarunk lenni ezen a részén akkor 2 törlőkendő között óvatosan megtörölgethetjük őket.

3. Egy tepsibe helyezzünk sütőpapírt és szórjuk ki rá egyenletesen eloszlatva a borsóinkat

4. Öntsük le oliva olajjal, hogy mindegyikre jusson és kicsit rázzuk is meg a tepsit, hogy minden egyes borsó szemen körbe-körbe legyen olaj. Ezután mehet is a sütőbe kb 30 percre. Akkor jó ha aranybarnára pirult. Ne égesd oda az nem lesz finom.

5. Ha elkészült vedd ki és szórd meg a fűszerekkel és elkészült! Tutti nem marad belőle holnapra.

Vacsora:
Szója joghurtos gyümölcs granolával

img_5070.JPG

 Narancs, banán, joghurt és granola ehhez most nem írok leírást. Felvágtam, egymásra pakoltam és finom volt.

Egyéb info:

Nagyon köszönöm a visszajelzéseket, nagyon jól estek, királyok vagytok! Megpróbálok én is az lenni és szexibbnél szexibb kajákat rittyenteni. Esetleg érdekelne, hogy van-e értelme a lépésekről képeket csinálni, mint ahogy most tettem vagy ez már too much?

Hideg van, mint állat. De legalább sütött a nap. 0,5km el többet futkároztam, mint Kedden és ahhoz képest, hogy úgy éreztem ma nem fog menni a múltkori táv, belejöttem a végére. Kicsit fájnak a testrészeim, de ezazz erre vártunk! Ilyen szépre öltöztem és ilyen szép alakzatban futottam:

fot_4.JPG

Ja és a végére valami, hogy ne vegyük túl komolyan magunkat:

fot_.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://veganbitch.blog.hu/api/trackback/id/tr417142427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása