Vegan Bitch

Kiss of Death

2015. március 05. - Vegan Bitch

fot_6.JPG

Reggeli:
Chai Smoothie

 fot_1_5.JPG

Hozzávalók:
1 db chai tea filter
0,5 dl forró víz
1 dl mandulatej
1 db banán
2 db datolya
gyömbér
fahéj
Elkészítés:
1. Tedd a forró vízbe a filtert 3-4 percre, majd hagyd lehűlni egy kicsit.
2. Dobálj bele mindent a turmixba a teával együtt és hajráá ;)

 

Snack:
Kesudió

 fot_2_4.JPG

Ez annyira jó cucc, hogy ebben szoktam fürdeni a kádban.

Ebéd:
Currys zöldséges ragu bulgurral

 fot_3_1.JPG

Ez egy nagyon jó kis ebéd, gyorsan meg van és irtó finom.

Hozzávalók:
1 db vöröshagyma
250 ml növényi tejszín
6 db bébikukorica
1 db répa
1 marék zöldborsó
1 marék csicseriborsó
1 marék rukkola
1 fél kaliforniai paprika
1 fél cukkini
1 pohár Bulgur
friss petrezselyem
curry
kurkuma
őrölt kömény
fahéj
szerecsendió
vegamix

Elkészítés:
1. A bulgurt 2x-es mennyiségű vízbe megfőzzük, én tettem bele vegamixet is meg egy kis sót.
2. A hagymát felszeleteljük, kevés kókusz olajon dinszteljük, majd bele öntjük a növényi tejszínt.
3.
Minden zöldséget apróra vágunk és mehet a tejszínhez, kb 8-10 perc főzés után készen is van.
4. A legvégén meg lehet fűszerezni minden jóval, amiket én pakoltam bele azokat leírtam, így kicsit indiai ízvilágot kapott.

Tipp: A rukkolát a legvégén érdemes csak bele tenni, mikor már levetted a tűzről a ragut.

Snack:
Gyümölcs

 fot_4_3.JPG

Vacsora:
Currys zöldséges ragu salátával

 fot_5_1.JPG

 Az ebédkor készített ragut, salátára öntöttem és így is waaaauu! (Micsoda fordulat?!)

Egyéb info:

Többnyire magamnak szoktam készíteni a tejeket és most fotóztam, hogy mivel csinálom meg miből.
Van egy Vegital nevű gépem ami zseniális, mert tud bármilyen növényi tejet, tejszínt és gyümölcs/zöldség turmixokat készíteni. Az az előnye, hogy nem kell előre beáztatni a magokat hanem bele kell önteni a magot, vizet, kókuszreszeléket, olajat és 20 perc alatt készen fogyasztható tejet készít. Anyagilag jobban megéri és bármilyen ízesítésűt lehet gyártani. Az is érdekes ha kevered a magokat vagy feldobod vaníliával. Szerintem ha magtejeket szoktál inni, fektess be egy ilyenre, mert tényleg praktikusabb is meg olcsóbb is. A végtermékről elfelejtettem képet csinálni, mert miért is ne. Legközelebb ;)

img_5084_1.JPG

 Fut meg nyomja a hard work-öt a szerencsétlen:

fdtt.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://veganbitch.blog.hu/api/trackback/id/tr597190275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása